En resa har nått sitt slut....

Ända mot ända...
Vart tog de andra valparna vägen?




En resa har nått sitt slut,
ingenting är längre som förut...

Nu slutar jag att blogga under den här rubriken "Puppy Love", här var det ju bara tänkt att jag skulle skildra våra dagar under tiden från valpning och fram till valpavlämning. Eftersom jag gillat det här med att blogga och har fått så många positiva reaktioner på bloggen så kommer jag nu att fortsätta skildra livet för mina två gårdshundsflickor- Sally och Vera  i stället. Jag kommer också att berätta det jag får veta om Veras syskon, Loke och Nellie (Leia) som just flyttat hemifrån...

Därför kommer bloggen att från och med nu byta namn till " 2 Dogz 2 Love".


Vad käkar du på?
Mina "flickor" Vera & Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback