Social träning...

Alla 3
Alla tre på samma bild utan att busa...

De senaste dagarna har vi fortsatt vår träning. Den här gången har det handlat om social träning- att träffa en massa olika människor. Det har varit allt från att grannpojkarna lekt med dem i trädgården, dotterns tjejkompisgäng som busat och gosat med dem och i går kväll fick de vara med på den årliga kräftskivan med våra bekanta. De stortrivs när det är full fart omkring dem och nån som har tid att busa med dem. Sen när de blir trötta så finns det ju alltid en famn ledig att krypa upp och somna i.

Bara en vecka kvar med mina "bebisar" jag börjar räkna ner, vill inte skiljas från dem...

Kommentarer
Postat av: Millan

ÅHHHH vad underbart söta de är! När är de födda? Mina är födda 16 juli så snart kommer köparna och hämtar dom :( Jag längtar INTE! 10 September lämnar Bettan och Cheyenne oss :(

Nu ska jag fortsätta titta på dina bilder :)

Ha det bra!Välkommen åter till min blogg!

Postat av: AnCi

Kul att du gillar mina söta vovvar och min blogg!

Valparna är födda den 8 juli, vilket betyder att de är 8 veckor på lördag och att det är dags för avlämning då. Sorgligt men sant och ofrånkomligt! Passa på och njut av dina sötnosar tiden går så fort!Jag lovar att läsa din blogg och se hur ni har det:)

Lycka till med allt !

2006-08-30 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback