Släpp ut oss...

Loke i OK
Loke är som vanligt igen...

Nu är det OK med Loke igen, inga sviter av getingsticket så vitt jag kan se- skönt! Pratade med Lokes blivande husse i går som ringde och hörde hur det var med killen. Det e så trevligt med såna samtal, tänk att få prata massor om det som e det viktigaste i ens liv just nu, med en som e riktigt intresserad dessutom! Det e ju inte alla som vill prata hundvalpar precis!


Släpp ut oss...
Släpp ut oss...


Idag tog jag hjälp av maken och fixade en riktigt stor valphage utomhus. Vi var och köpte hönsnät i går som vi gjodre en stor inhägnad hage utav. Det blev jättebra! Nu kan jag ha valparna ute om dagarna utan att springa benen av mig, nu när min bästa hjälpreda, dottern, börjar i skolan på måndag. Valparna hade väl helst velat springa omkring fritt men det finns ju utrymme för det också! Det här känns betydligt säkrare för alla parter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback