Nära utvisning, eller..?



Om man har en blogg måste man väl vårda den,
se till att där fylls på med nytt,
visa omvärlden att man bryr sig om???

Vad händer om man inte sköter sig?
Blir man utvisad då eller?
Kanske helt enkelt utkastad från bloggosfären?

Bäst att jag skriver några rader
så kanske jag får stanna kvar ett tag till...



Sally har flyttat till sitt eget land!
Nej då skojar bara...
Men hon trivs allra bäst vid torpet,
där gräver hon så att det står härliga till...
Nu har vi dock bommat igen där för säsongen,
men vi åker ju dit ibland på helgen och gräver lite
och tar våra rundor i torparskogen...



Nån som däremot har flyttat från vår familj
är vår lillmatte Ellen.
Jag tror att Vera saknar henne riktigt mycket...



Har saknat era kommentarer
så jag hoppas att ni hittar in hit igen o skriver en liten rad.
Ni vet ju att de gör mig så glad!!!

VARMA HÖSTKRAMAR
TILL ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: papps

Uppdateringar de gillar vi :-)

Nu är du på banan igen...

Häls.

/Sally,Vera & Papps

2009-10-22 @ 10:55:02
Postat av: Loke

Det var roligt att se er igen mamma och syrran. Va inte ledsna för att ni stängt landet det kommer snart en ny vår. Snön är ju också kul att gräva i. Tassar Loke

2009-10-25 @ 18:59:01
Postat av: Tomas Görhed

Kommer nog snart och busar med er.

Även om jag är mest intresserad av fåglar (Labbe som man är..) Har snart lärt mig att flyga också - tror jag i alla fall.

Hälsningar // Chivas (22kg dagen ut)

2009-10-29 @ 14:58:37
Postat av: Abbe

Ingen uppdatering-inga kommentarer.....hi hi

Fina bilder, pussa sally o very på nosen från mig Hälsningar ABBE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback