Hett, hett, hett!!!



image543
Gött att slöa i värmen...


Den här helgen har varit riktigt varm o skön,
på dagarna har vi mest legat och latat oss,
man orkar inte så mycket i värmen...


image544
Kvällsdopp...

När kvällen har kommit och stranden tömts på folk,
då har vi tagit en kvällspromenad ner dit.
Vera gillar att gå omkring lite i vattnet och plocka med sig upp små pinnar, kottar och annat
som ligger och skräpar där.



image545
Sally gräver hellre...

Medan Sally helst undviker att bli blöt om tassarna,
men det finns ju sååå mycket annat spännade att utforska i strandkanten,
och sanden är ju så härligt lättgrävd!!!

Bara tre arbetsdagar kvar,
sen tar husse och vi hundtjejer semester i sex hela veckor,
gissa om vi längtar..?




Kommentarer
Postat av: papps

Längtar var ordet sa "Bill"

2008-06-03 @ 11:43:28
Postat av: Loke

Visst är det skönt att bada fötterna nu i värmen, men gräva är nog roligare. Skönt med så lång semester jag har det bra för min husse och matte har alltid semester. Tassar från Loke

2008-06-04 @ 23:13:20
Postat av: Janos

Hej brudarna!

Här har det också varit sååå varmt, inte är man på topp då inte...Mest slöande och för min del helst i skuggan när det är som varmast på dagen. Plaskar gärna i strandkanten men simmar helst inte...

Nu är det lite skönare när det har blivit svalare och kommit lite regn - snacka om att jag har överskottsenergi!!!

Ha det gott brudarna!

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback