Inga lipsillar...



image512
Liphundar..!



Lipsillar har man ju hört tals om, men...

Här har ni två liphundar oxå!

När husse står med Frolic i handen så vattnas det i munnen på två små hundflickor,
och då plötsligt hände det,
jag fick upp kameran i exakt rätt ögonblick
och lyckades fånga dem båda med tungan framme!!!



image513



I morgon blir det spännande!
Då börjar en liten ny krabat på
" Peters & Peters Hunddagis",
dvs husses kontor,
där hundarna spenderar en del dagar.

Då ska Sally & Vera få möta
Robbans nya "lillebrorsa" Garaj,
eller Gaj som han kallas,
en liten kelpie på 10 veckor.
Få se hur det går...

Hoppas att tjejerna är snälla mot lillkillen,
så att de inte skrämmer honom första dagen i alla fall!


image514
Lille Gaj... ( bilden lånad från
Robbans & Gajs hemsida )




Kommentarer
Postat av: Marie

söta voffsingar!
Min syster har oxå 2 små vovvar, jag är inte så bra på hundraser.
Kram marie

Postat av: Riggan

Tja!
Snacka om att vara på rätt tid och plats med kameran. Borde vinna fototävling med denna bild. Det vattnas på mig med när jag hör ordet CHOKLADPUDDING ( inte Frolic). Mums vad gött! Söta flickor förresten. Kram.

2008-02-26 @ 15:29:43
Postat av: emma

jag har strul med min mail
lägg ut bilder på din blogg
eller lägg till mej på msn
[email protected]

2008-03-11 @ 23:15:29
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback