Vart tog tiden vägen..?



image526
Vera sitter med vid frukostbordet...



Vart tar dagarna vägen?
Tiden bara rinner iväg...

Hinner inte uppdatera varken här eller i 
min egna blogg
så ofta som jag önskar,
men, men, vill ju inte att det ska kännas som ett tvång heller...
Det får bli när det blir!!!



image528
Fortfarande lite morrontrött..?



I dag hade vi ju hoppats på lite sol,
det har ju varit några riktiga goa dagar förut i veckan,
men solen skiner med sin frånvaro om man så säger,
det regnar ute.
Sally tvekade till och med att gå ut på morgonens kissrunda,
trots att hon nog var kissnödig så det värkte!!?
Vi får väl hoppas att det skiner upp till eftermiddan...

Tills dess lägger vi oss på soffan med en god bok tror jag!!!


image529
Dags att vakna..?


Kram på er alla vänner!!!

Tack för att ni skriver era små kommentarer,
det är så kul att läsa dem alla!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

sööööte bilder!

Ha en riktigt bra kväll, kanske framför tv:n ??

Kram kram från Marie

Postat av: Selmas matte

Jag tror dansk-svenska är det sötaste som Han hittat på...

2008-04-08 @ 08:08:33
URL: http://fleggman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback