Nellie söker nytt hem...



Undrande Nellie
Undrande Nellie...



I torsdags fick vi den mycket tråkiga nyheten att Nellie, Veras syster, en av "mina bebisar", tyvärr inte kan bo kvar hos sin familj I Flen. Familjen har varit i kontakt med Carina på Kennel Ipixuna eftersom det är igenom kenneln som alla avtal är skrivna ( vi var bara fodervärdar ), eftersom det visat sig att det finns allergi i familjen och att de tyvärr inte kan ha henne kvar.

Så nu sitter jag här med en liten tår i ögat och undrar hur det ska gå för kullens lilla skönhet... Om vi bara kunnat så skulle vi förståss velat ta hand om henne, men två hundar räcker...

Så nu undrar jag om det finns någon som är intresserad av ta hand om världens sötaste lilla gårdshundsflicka, lilla Nellie som fyller 8 månader nästa vecka. Har ni funderingar  på en liten "gårdis" får ni gärna höra av er till mig ( e-mail är
[email protected] )eller till Kennel Ipixuna


Kommentarer
Postat av: Grytinge

Va tråkigt !
Vad ska dom ha för den då ?
Hoppas ni mår bra !
Kram

2007-03-03 @ 19:49:00
Postat av: AnCa

Såna här fina hundar är mycket dyra!
Alla mår bra utom Whirre som åkt på en dunderförkylning!

Kramelikram

2007-03-03 @ 22:05:41
Postat av: Teoseline

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback