Äntligen semester!!!



image429
Lite trött & sliten...


Nu är det bara några timmar kvar...


Sista dagen på jobbet innan Sally, Vera och husse
börjar sin efterlängtade semester!

Efter en lång slitig vår så är det äntligen dags
att få ha fyra veckors ledighet,
SÅÅÅÅ SKÖNT!!!
Synd bara att jag-AnCi måste kämpa på en hel vecka till...

En av sommarens höjdpunkter kommer att bli ett besök hos Veras bror- Loke,
på hans Maderö.
Där går han omkring från stuga till stuga,
som en kung just nu
 och hälsar på hos alla sommargäster.
Sen har han en liten sötnos- Tessy,
som han rymmer till i bland.
Är DU hemma vecka 32 brorsan???

Vi ska hinna träffa syster yster Nellie oxå.
Hon firar semester i familjens stuga på Öland.
Hoppas att vi kan passa på när de kommit hem,
det var sååå längesen o ändå bor vi i samma stad.
Men tiden räcker liksom inte till,
och dagarna de går o går...

Nu ska vi be till regngudarna att de kopplar igång solen o värmen,
för vi har beställt fint väder på semstern!!!


Semesterkramelikramar till er alla!!




Kommentarer
Postat av: Loke

Självklart ska jag hålla mig hemma vecka 32 om jag får så fint besök. Jag ser fram emot att få träffa mamma och syrran igen, och ni andra ackså Tassar Loke

2007-07-13 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback