Ska vi dela?

Ska vi dela?
Vera & Ellen leker Lady & Lufsen



Trettonhelgen har firats utan större utsvävningar. Vi har varit hemma och tagit det väldigt lugnt... Vera haltar lite fortfarande men verkar inte ha särskilt ont, vi hoppas att det ger med sig den här veckan!

Vi har pratat med brorsan Loke i telefon, han verkar ha det så bra hemma på sin Maderö. Han har börjat göra lite utsvävningar och går på timslånga promenader alldeles ensam. Han får göra det eftersom det inte kan hända så mycket olyckor på en liten ö utan en massa bilar eller andra otäcka faror. Men jag tycker nog att han skulle hålla sig hemma hos katten NIsse i stället. De har för övrigt blivit bästisar-Nisse fångar fåglar som Loke äter upp! Kan det va gott det?

Vi har också fått mejl från syrran Nellie, hon har också haft det bra under alla helger men hon längtar efter sin husse som fortfarande ligger på lasarettet. Vi får hoppas att Åke kryar på sig snart så att han orkar åka hem till sina flickor som saknar honom så.


I morgon blir det kalas igen! Varför? Det får ni veta då!


Kommentarer
Postat av: Loke

Hej jag gillar också spagetti, men jag får alltid dela med mig till hönsen, det är deras favorit också. Jag är inte så långt borta när jag är på utflykt jag håller koll på matte och husse så dom inte går någonstans utan mig. Tassar till alla från Loke

2007-01-07 @ 22:01:53
Postat av: Loke

Glömde tala om att jag vet att det är en stor dag i morgon för mig, Vera och Nellie men jag säger inget mer. Tassar från Loke

2007-01-07 @ 22:06:00
Postat av: Grytinge

Svårt att Gissa !
Grattis i förskott ! (Vera)

2007-01-07 @ 22:23:42
Postat av: Abbe-dabbe-doo

Grattis Vera ½ år idag. Hipp hipp hurra önskar Abbe+Co


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback