Har fått klagomål :(

Det är inte bara en utan flera som klagar på att det uppdateras
för sällan på den här bloggen...
Jag vet.
En del saker har fått lida under den senaste tiden,
det har sin randiga skäl o rutiga orsaker,
ni som känner mig,
vet varför,
det räcker så...



Whirre har flyttat hemifrån,
ihop med sin Sara,
men idag när det var Mors Dag
så kom han äntligen å hälsade på,
ni ser vem som längtat efter honom va?



Sally är lite nyfiken på lilla Aurora,
och samtidigt lite avis på all uppmärksamhet
den lilla sessan får...



I dag har Vera namnsdag-
grattis min lilla pälskling!!!



Grattis Sally!
Du e ju oxå mamma!!!



Kommentarer
Postat av: Loke

Grattis Vera på namnsdagen fast jag är sen som vanligt. Skönt att se er ute i solen. Lilla Aurora är väl en riktig godbit. Tassar Loke

2010-05-30 @ 23:53:43
Postat av: Loke

PS. Glömde gratta mamma.Ds Jättemånga tassar till dig Loke

2010-05-30 @ 23:55:40
Postat av: Sara

Åh uppdatering! Grattis Sally och Vera! Tack ännu en gång för maten och efterrätten! Hoppas på fler mysiga dagar i torpet!

2010-05-31 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback