Jakt på högre nivå!!!





Här ligger hundflickorna
timme ut och timme in...

De släpper inte blicken från trädet

Vad är det då som är såååå spännande???

Jo, nu har de stigit upp en division,
nu snackar vi jakt på hör nivå!!!

Varför nöja sig med råttor, sorkar
när man kan fånga-




Färska fina små ekorrbarn!!!

Men där gick gränsen
tyckte både matte & husse,
de var alldeles för söta för att agera leksaker åt små hundar...



Men tror ni inte att de ändå
med gemensamma krafter
lyckades fånga en liten rackare när den kom hoppandes över gräsmattan!
Räddad i sista sekund av husse
så kunde ekorren sättas tillbaka i trädet där den hörde hemma,
men oj vad det var nära ögat!



Ja, och hade vi inte stoppat in våra fyrbenta vänner i bilen
och åkt hem till stan,
ja då hade de nog suttit där ännu
och väntat på nästa chans!!!



Kommentarer
Postat av: papps

Ekorrar låter ni allt bli säger husse bestämt!!

en och annan "rota" eller sork...kan få slinka med ;-)

2009-06-15 @ 16:33:21
Postat av: Loke

Ja ekorrar är roliga. Jag har en som jag jagar på altangolvet, men ekorren är under golvet så jag känner bara lukten det är spännande det också. Många tassar till er alla, speciellt till födelsedagsbarn och student, Loke

2009-06-15 @ 22:47:03
Postat av: Abbe

Mors mina brudar!

Vilka fina foton på er när ni leker statyer!! Min matte o husse är också så där knussliga, jag höll på ta en mumsbit av en trastunge igår men då kom det därá NEEEEEJ-ordet skrikandes! Råttor i all ära och ska man bo kvar så får man väl snällt lyda. Underbara foton som sagt, speciellt det där på stenen.......//puss Abbe

Postat av: Bertil och Linda

hejsan!

kikar in och säger hej och voff! ;)



du har en himla fin blogg! kul att läsa och många fantatsiskt fina bilder!! duktig som fotograf!



/Linda

2009-06-22 @ 00:22:00
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: marie och spencer

åh vilka söta små ekorrar!

2009-06-24 @ 20:52:09
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback