Stora damen...



Ser ni så stor hon blivit???

Vera fyllde tre år
den 8 juli...

HURRA, HURRA, HURRA!!!

Grattis till brorsan Loke och syrran Nellie oxå!!!

Nu är det semester som gäller,
har bott i torpet i flera veckor redan...
 för matte har varit sjukskriven
och sen har husse tjuvstartat sin semester redan...

På måndag åker hela familjen till London,
men vi får inte följa med :(
Men vad gör det?
Vi ska bo kvar i torpet
tillsammans med jättesnälla hundvakter,
som smälter för två söta hundflickor
och nekar oss sällan
en liten godbit då o då!



Det enda vi oroar oss för är att det kanske blir trångt under mormors täcke,
där är ju redan upptaget av hennes egen hund
som oxå ska vara med vid torpet!

Men vi planerar att skrämma över honom till morfars sida,
eller ännu hellre skrämma bort dem båda ut till deras husbil,
så att vi får ha mormor inne i torpet,
alldeles för oss själva!!!

HA EN FORTSATT SKÖN SOMMAR!!!


Kommentarer
Postat av: bitte

va söt

Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare :) lycka till! ♥

2009-07-16 @ 17:58:30
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Loke

GRATTIS syrran!!!! Men inte ligger man så där när man är fin flicka? Tassar från brorsan Loke

2009-07-19 @ 16:58:50
Postat av: Loke

Hej mamma och syrran idag har jag varit och tagit en spruta och matte och husse sa att jag var JÄTTEduktig. Tassar Loke

2009-07-28 @ 23:11:50
Postat av: Abbe

Hej.

Förlåt ATT jag glömde din bemärkelsedag, puss //Abbe

2009-08-06 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback