Usch för snö!!!





En liten Vera funderar...

Oj vad mycket snö!!!

Så här mycket snö var det inte hemma,
men torpet ligger ju förstås lite norrut!




Matte jag fryser om tassarna!
Här gäller det att lyfta tassarna högt...



Sätter mig på en sten och funderar lite...
Brrr- vad kallt det är!!!



Nämen titta en ledig husse!
Åh- en ledig plats i hans knä,
behöver inte ens fundera,
den tar jag!!!

Mmmm,
vad gött det är här i solen!!!

Nu har vi stängt torpet
för säsongen,
tur det för brrr-
vad kallt det kan vara där
för en liten hundfröken,
som jag!!!



Kommentarer
Postat av: LottaS

Du har dom underbaraste ögon. Själv bryr jag mig inte om när det är kallt. Badar mer än gärna i isiga sjöar. Sköönt!

Postat av: Selmas matte

Så fina bilder, så fina vovvar!

2008-11-03 @ 10:49:48
URL: http://fleggman.blogspot.com
Postat av: papps

Söderläge, och en solgädda i husses knä...de värmer både en liten Vera och husse, både inom och utombords

/Papps

2008-11-03 @ 16:19:58
Postat av: Loke

Hej syrran visst är det kallt om fötterna, men lite roligt är det åckså. Vågade inte mamma Sally gå ut eller ville hon inte vara med på bild? Har varit i skärgården ingen snö till jag kom hem igår. Tassar till er alla Loke

2008-11-04 @ 17:12:21
Postat av: Janos

Men tjena tjejerna!

Nu får jag allt skämmas - det är sååå längesen jag tassade in här och pussade på er! Matte är dålig (hennes fel...) och jag har haft fullt upp med att få till det med en tjej som jag ska ha valpar med;-)

Om några veckor är det dags...

Men snyggingar, vad har ni gjort hela hösten? Berätta!

Vi hörs, välkommen att tassa in hos mig!

//Janos

2008-11-06 @ 22:46:36
URL: http://www.protopage.com/malvetorpjanos
Postat av: Gunilla

Hej tjejerna med stort S & V......

Det där med att krypa upp i knäet känner man ju igen!! Idag har ABBE tagit ett skönt bad med schampo och härligt varmt vatten.(vilken blick jag fick nu....)Efter detta ville han sitta i mitt knä hela tiden. Detta är väl en gårdshund i ett nötskal, eller?

Puss på Er sötnosar.

/Abbes matte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback