Rör inte min husse!


image515
Vera leker "arga leken" med Gaj...



Vera berättar:
Så har man då fått en liten inkräktare på jobbet,
en liten vass kille på 10 veckor!

Trodde nog att han skulle komma och nosa i mitt, nåja vårat revir,
på kontoret.
Nej det första jag gjorde var att leka " arga leken" med honom,
när jag visade tänderna var han inte så kaxig längre, hi,hi...

Det räcker inte att va liten o söt,
trodde han att han skulle ta min husse oxå?
Där går väl i alla fall gränsen?
Det är ju MIN ( och Sallys för all del ) husse!!!



image516



Nej, han får allt hålla sig till sin sida om skrivbordet
och till sin husse,
så ska vi nog bli kompisar så småningom...

Tills vidare får han nog sova hos sin storebrorsa Robban
om han inte har nåt emot det.

Förrresten Sally undrade mest vad den lilla pysen höll på med,
småpojkar är inget intressant alls tycker hon...
Lät oss småttingar hållas med andra ord!


Tack snälla lillhusse Whirre som fotade det först mötet med Gaj!
Just nu praktiserar han på kontoret här bredvid,
hos Rolle ( han med 
" The Poodles" ni vet? )
och hade på uppdrag av matte kameran med sig
för att föreviga det hela...

I dag hade lillkillen ledigt,
men i morgon är det dags för rond nummer två!!!




Kommentarer
Postat av: Whirre

Kul att du hittade några användbara bilder!
Jättesvårt och ta kort på dom!

Kramelikram!!

2008-02-29 @ 09:27:27
Postat av: emma

Underbar blogg!
älskar hundbloggar
läs gärna min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback