Vilken lycka!!!



image388
Sally och Vera poserar fint på samma bild!!!



Vilken lycka!!!

* Matte lyckades fånga oss sittandes fint, på en o samma bild!!!

* Vi fick hyra stugan och kommer att spendera vecka 31 i Skåne!!!

* På fredag kommer Loke, Stig & Birgitta!!! Äntligen  får man träffa brorsan !!!

* På fredag efter jobbet ska vi ha valpträff!!! Tänk att få ha alla sina  syskon/ barn omkring sig!!!

* På fredag kväll kommer Grytingeborna, då får man ännu fler att busa med!!!

* På lördag förmiddag kommer fler Rialabor inklusive en liten kusinhund från landet, Miiky, inte så lekfull men ändå!!

* Sen i helgen ska vi fira konfirmationen av vår lillmatte,. Fira = lite extra godsaker, även om man är en liten hund!!!



Var inte detta LYCKA så säg!!!

Kommentarer
Postat av: Selmas matte

Dom är så otroligt söta, jag tror jag smälter totalt...!

Postat av: Grytingeborna

Ja vilken lycka och vilka snygga brudar .
Jag hörde på "topmodel" i dag att det var vanligt att man inte vill posera två .
See ya friday !
Vi är fem som kommer då !

2007-05-09 @ 23:30:37
Postat av: Selmas matte

Anca, jag lovar att lägga ut lite nya bilder på Selma på bloggen. Hon är ju också sötast i hela världen!

2007-05-10 @ 08:01:04
URL: http://fleggman.blogspot.com
Postat av: Selmas matte

Kom på en grej - har du nån mailadress? Du kan maila till mig om du vill, jag har en fråga som är lite privat (inget farligt!!!).

2007-05-10 @ 08:05:46
URL: http://fleggman.blogspot.com
Postat av: Selmas matte

[email protected]

2007-05-10 @ 08:07:25
Postat av: Maks

Hej på er tjejer!

Jag kan se att ni ska till Skåne i sommar. Var kommer ni bo? Kanske kan vi ses och busa lite?

*voff* // Maks

2007-05-10 @ 11:47:01
URL: http://www.maks.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback