Snart kommer Loke!!!




image384
Brorsan/ Sonen Loke



Nu räknar vi ner dagarna...
Om knappt en vecka så kommer han!!!

Den vi pratar om är brorsan/ sonen Loke
som kommer på besök till nästa helg!!!

I går fick vi färska bilder på mejlen
så att vi skulle känna igen den "förlorade sonen".
Men jag säger bara en sak-
att hade de ställt ut Loke med tio andra gårdisar
så tror jag faktiskt att jag plockat ut honom direkt!

Det är vissa drag hos honom
som jag ser i både mamma Sally och syrran Vera
Behöver jag säga att jag tycker att
Loke är en riktigt stilig kille???


image385
Skärgårshunden Loke av Maderö...



Vi önskar Loke med husse Stig och matte Birgitta
en god resa med husbilen ( håller tummarna för besiktningen!! )
Det ska bli såååå trevligt att få träffa er igen!!!




Kommentarer
Postat av: Loke

Snart kommer jag längtar efter er. Tassar Loke

2007-05-04 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback