Sally visar tänderna...


image386
Reta inte Sally för då...




Sally och Vera är förbannade...

Vi tänkte att vi skulle besöka Skåne i sommar...
Vart ska man annars åka om man är en dansk/svensk gårdshund
även kallad Skånehund eller skånsk terrier???

Men nästan ingenstans i stugorna så får man ta med sig hund!!!
Klart att vovvarna ska med det är ju deras "hembygd"!!!

Nu i går kväll så fick jag svar på mejlen att vi eventuellt skulle kunna få
hyra en stuga mitt i Skåne vid Vombsjön nära Harlösa.
Så nu sitter vi här och väntar på att denna kille ska ringa upp som han lovat
och få det hela bekräftat!
Spännande, spännande!!!

Annars så visar Sally tänderna,
och då är hon inte att leka med!!!




Kommentarer
Postat av: Loke

Nu blev jag rädd... vi som börjar vår resa imorgon och tänkte hälsa på mamma och syrran till helgen om jag törs. Tassar Loke

2007-05-08 @ 15:15:52
Postat av: Max Hobstig

Vi skall också åka till Skåneland snart trots att min hund är en sjuk irländare. Men min erfarenhet är att Skåne är som Irland. Landskapet är skönt, vackert och läkande för trasiga hundsjälar. Dessutom är nästan alla skåningar tjocka och joviala och älskar spettekaka och hundar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback