Det blir inte alltid som man tänkt sig...



image390
Vera väntar på  brorsan...




Det blir inte alltid som man tänkt sig...

I går ringde Nellies husse och sa att de tyvärr inte kunde komma
 till eftermiddagen syskonträff...
Nellie har oxå börjat löpa så de tyckte inte att det passade så bra...

Jag blev sååå himla ledsen,
jag hade sett fram emot det här så mycket...

Men, men...
... det kommer väl fler tillfällen???

Nu ser jag/ vi i stället fram emot att få träffa Loke
om några timmar kommer han!!
Då ska det bli mycket bus
och många pussar!!!



Kommentarer
Postat av: Selmas matte

Härlig bild! Snart kommer bilder på Selma på min blogg, håll ut!

Postat av: Lucky

Heisan!
Å jeg håper du ikke er så ledsen lengere. Jeg skulle ha vært der å trøstet deg. Men jeg sender et puss og kram gjennom spacen.
Ha det fint!
Puss og kram fra Lucky

2007-05-11 @ 21:46:58
URL: http://www.grunnvoll.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback