Ska vi leka?

Ska vi leka?
Ska vi leka?


Redan tidigt i morse så var busandet i full gång. När Sally vill leka så kommer hon alltid bärandes på sin favoritsak nummer ett och det är "piggekotten" ! Jag vet inte hur många såna där igelkottar hon avverkat under sin livstid men några stycken är det i alla fall... Helst vill hon att jag eller husse ska leka med henne då och sitter och gnäller tills man kastat iväg den några gånger så att hon får hämta den eller att man håller i och hon ska dra i den. Det går ganska bra att leka gömma "piggekott" med den oxå, då gömmer vi den och hon får leta efter den helt enkelt!



"Piggekotten e bäst! "

Vera leker helst bara med Sally. I bland busar hon själv och då är favoritsaken alla kategorier- strumpor!!! Hon hittar dem på alla möjliga och omöjliga ställen, rätt som det är kommer hon bara gåendes med en strumpa i munnen! Sen blir det kast med liten strumpa för hela slanten, inte visste jag att det var så mycket bus i en liten strumpa? Men det var innan jag hade mött Vera. I bland kan det gå bra med en toffla oxå de är det lite mer motstånd i, men de är inte riktigt lika busiga!



Tofflor g?r ox? bra!
Titta vad jag hittat!




Det är fredag, solen skiner och busandet är i full gång. Kan det vara bättre???

Kommentarer
Postat av: papps

Kan det vara bättre...knappast....kanske om möjligt... om husse tar en sväng efter jobbet till "bågis"
Sorkarna börjar att bli "saftiga"så här års..
he..he

2007-03-16 @ 09:31:39
Postat av: stina

Men vad kul. Så gulligt.

Bushundar.
Kram Stina

Postat av: Loke

Visst är det kul att busa. Min piggekott är ett minne blott. Jag ska vara lugn och vila mitt ben, men det är svårt det finns så mycket kul att göra.
Tassar Loke PS jag använder alla benen nu DS

2007-03-16 @ 18:19:24
Postat av: npyxuhrezu

Why the next on the sheer back c8wc in her shoulders, and. She was damp, c8wf and moan in no way kelly.

2007-03-26 @ 14:56:31
URL: http://tiny.pl/c8w9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback