Packat & Klart...



image333
Här vare packat och klart!



I morgon direkt efter jobbet så åker vi till "paradiset". Närå skämt åsido, men vi åker till mormor och morfar som bor på landet i en liten byhåla som heter Riala och ligger drygt trettio mil härifrån i närheten av Norrtälje. Paradiset för gårdshundar kan tänkas för bara man öppnar dörren så ligger stora härliga åkrar fulla av sorkhål! Sen blir man alltid lite bortskämd av mormor ( jag menar förståss ungarnas mormor och inget annat! ) som steker köttfärs och sticker åt en liten hund en och annan godbit. Sen ska Vera få ett annat uppdrag oxå, hon ska skrämma iväg en strykarkatt som kommit och bosatt sig på altanen där under vintern. Mormor är rädd att den tänker flytta in i huset nu när dörren snart börjar stå på glänt! Är det nån hund som ska klara av det så är det väl Vera! Husets egna herre-
Miiky ( se den 9/9 ) han ger katten i katten om man så säger!

Vi återkommer med reserapport så fort vi hinner...

Tasselitass & Ha det så gött i det vackra vädret- för det ska vi ha!!!





Kommentarer
Postat av: Abbeidabbei-doooo

Trevlig resa önskar vi er! Hoppas att ni får fint sorkväder uppe i Norrtäljetrakten.
Puss Abbe & Co

Postat av: papps

Vera meddelar att katten som huserar på Mormors Altan...är så gott som dödförklarad alla redan,
He..he...

2007-03-30 @ 09:48:48
Postat av: Sara Thalin

Hejsan....
Jag skulle vilja fråga dig en sak....
Jag ser ju att du inte använder din hemsida så mycket just nu och ag undrar om du inte tänker ha nått använde av den eftersom du använder bloggen så mycket nu så undrar jag om jag kan ta över den åt dig om du inte vill använda den själv....
Mvh Sara o Simba

2007-04-01 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback