Influensan härjar även här...

image310
Gott sällskap på soffan...



Vi har inte heller klarat oss undan den inluensavåg som drar fram. I går eftermiddag fick jag gå hem från jobbet och idag ligger jag däckad! Förra veckan låg först Vicke och sen Ellen så jag hade väl egentligen inte trott att jag skulle klara mig undan... Men man har ju gott sällskap i soffan när man ligger och vilar sig! Två små tjejer som gärna vill ligga och gosa med en det är inte dumt!

Vi får ta det lite lugnt med god mat och lite "Så ska det låta i kväll" så känner jag mig kanske lite bättre i morgon...


Kommentarer
Postat av: papps

en i familjen har klarat sig hittils ...gissa vem
/
"hårdingen"he..he..

2007-03-09 @ 18:35:07
Postat av: AnCi

Du käkar ju penicillin!!!
Jag ska nog ge dig några pussar så e det din tur snart oxå:)

2007-03-09 @ 18:39:36
Postat av: Loke

Krya på dig matte AnCi, husse Peter är lite stöddig tycker jag. Många tassar Loke

2007-03-09 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback