Det känns som våren är på väg...


Vera letar v?rtecken...
Vera med vårens första nyckelpiga...

Idag blev det lite lek borta på "Bågis", håll nu tummarna för att det inte blir nåt haltande den här gången! Det blev ialla fall inga symptom efter gårdagens spring på fotbollsplanen, jippi! Vi hade med oss familjen vi träffade igår, de som är så intresserade av en liten gårdshund eftersom det var en till av familjemedlemmarna som så gärna ville träffa hundarna (och inte hade möjlighet i går). Nu är de ännu mer övertygade om att det är en "gårdis" de vill ha och som mamman i familjen uttryckte det: "Jag vill ha en sån där hund och det nu!" Vi hoppas, hoppas...

Vi tyckte att vi såg spår efter hundarnas Wasa-lopp därborta förresten och hade hoppats på att få agera kranskullor åt vår hjälte Abbe som vi vet skulle ställa upp. Men han måste ha kört i ett rasande tempo för vi såg som sagt var bara spåren av honom plus lite fläckar av blåbärssoppa!!!


Sally sover i solen
Sally sover och njuter av vårsolen...


När vi kom hem var det soligt och riktigt skönt på altanen. Vera hittade vårens första nyckelpiga! Sen somnade de båda hundarna skönt av vårens värmande solstrålar och det känns faktiskt som om våren äntligen är på väg-härligt!!!



Solvera
Vera vilar oxå...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka fina foton idag! Wow. Jasså Ni kom försent till Bågis, hade jag redan gått i mål? Kanske är det bra för Vera att jag inte träffade Er, utan att hon får ta det lugnt tills vi träffas på Lördag kl:10.00.
Ha en bra vecka.
Hoppas att det löser sig med Nellie
Puss Abbe

2007-03-04 @ 19:57:07
Postat av: Fröken Fleggman

Fina bilder! Hoppas lilla Nellieflickan får ett nytt och bra hem snart. Håller tummarna.

Postat av: Loke

Klart det blir fina bilder med så fina flickor. Fotografen har väl ingen betydelse eller...?? Tråkigt att Nellie inte kunde vara kvar i Flen. Hoppas hon kommer till Motala så har jag nästan hela min familj där. Många tassar Loke

2007-03-05 @ 16:23:37
Postat av: AnCi

Jag hoppas detsamma som du Loke! Men annars kan hon bli stockholmare som du, det kanske inte e så tokigt det heller?

2007-03-05 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback