Ingen ordning alls....



image419
Vera med bordet som kudde....


Midsommarfirandet är över, puh!!!
Sally och Vera är inte så glada över att det inte går i de vanliga rutinerna...
Nej det är ingen ordning alls just nu...
Men med gäster på besök, husses syster med man, från England så blir dagarna lite annorlunda!
Våra gäster är däremot jättefötjusta i hundar så att hundarna får förtståss vara i medlpunkten hela tiden!
Det finns plats för mycket lek och bus och det passar ju tjejerna alldeles utmärkt!

Firade midsommarafton hos farfar och hans sambo,
där rök Sally ihop med deras schnauzer Pepsi,
inte så roligt!!!
Men lite får de väl tåla de där mustasch-hundarna???



image420
Pepsi- en tjej med mustasch!!!



I går hade vi tänkt träffa på Abbe på Bågis,
men vi försov oss!!!
Sena kvällar tar knäcken på oss!!!
Det blir bättre när vardagen kommer åter...

Nu måste vi ägna oss åt våra gäster igen...
Vi höres!!!



Kommentarer
Postat av: Janos

Tja brudar!
Livad midsommar, eeeh? Här har det varit lugnt och skönt. Lite sill och så för tvåbeningarna, lite rester från grillad entrecote och kyckling för min del...
Ha det gott i sommaren, njut och lev livet!!!

Postat av: Robban W

Det har inte varit nån ordning alls här hemma heller. Först åker de bort en vecka utan mig och sen får jag fira midsommar med 21 andra människor. Jag kletade mig fast på matte hela midsommarhelgen och vek inte från hennes sida en sekund. Jag ska hålla koll på´na hädanefter.

2007-06-25 @ 22:09:14
Postat av: koselig

Å så skjønne jenter :) med mustasj og uten *ler*
Høres ut som om de koser seg masse med gjester i hus, ja det er nok hyggelig for skjønne små hunder... å få være midtpunkt! :)

2007-06-27 @ 10:09:41
URL: http://koselig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback