Dogz in a Different Kind of View



image426
Lte bakom, under eller lite grann från ovan???



Är det det här som kallas hundöron, underdog eller något annat???

Veckan har rullat på som vanligt, lite sommarlov, lite jobb och några torpkvällar...

Hade hoppats på en fredagskväll i torpet,
men då skulle lillhusse vara där med sin käresta
och då får man INTE vara med!!!
Vi får vara där i morgon i stället...

På söndag måste man väl vara hemma och ta emot alla gratulanter???
Vet i alla fall att mattes syster yster med familj kommer inramlandes
för att spendera några semesterdagar i denna del av vårt avlånga land
som kallas Motala.
Kanske för att gratta lite oxå?

Passar på att säga:
Tasselitass O Kramelikram
Ha en skön helg!!!


Kommentarer
Postat av: Loke

Vad konstigt vi har också något att fira på söndag.. I onsdags var jag och fick en spruta jag var jättebusig så två stycken måste hålla fast mig, men annars gick det bra. Tassar Loke

2007-07-06 @ 22:46:36
Postat av: Grytingeborna

Ja då kommer vi och gratulerar med dunder o brak !
Vad står på önskelistan ?????
SES SNART !!!!!

2007-07-07 @ 11:49:55
Postat av: Anonym

Hejsan flickor, ni ma tro att matte har pratat mycket om er sedan hon och husse kom tillbaka fran sitt sverigebesok. Om man inte var en sa snygg och stilig hundpojke sa kunde man ju nastan bli lite avundsjuk.Har in Burnham-on-Sea sa skiner solen for den forsta gangen pa tva veckor och det ar skont, jag ycker namligen inte alls om regn, vagrar ga ut, sitter heller med tassarna i kors. I morgon ska jag ned med matte pa kolonilotten och det ska bli kul sen ska vi ga och halsa pa var skoldpaddas (Sidney's) mamma och pappa for de har just haft nya skolpaddebabisar som matte vil titta pa, hon kanske till och med kommer att ta en med hem som kompis till Sidney, undrar var han tycker ocm det. Husse vet jag blir nog inte glad for han tycer det ar nog med djur i vart hus allaredan, men matte haller inte med. Kram och Puss till er sverige kusiner for nu, vi hors snart.PS matte och husse ber mig att halsa till er matte och husse samt Victor och Ellen.

2007-07-07 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback