Vera gillar inte Per...



Gillar inte Per
Dumma Per!

Dumma Per som förstört hela vår söndag!

Här har det blåst och stormat hela dagen, det var grenar som flög och dumma tegelpannnor som inte ville hålla sig kvar på taket! Rent livsfarligt för både hundar och människor att gå ut, det blev till att hålla sig inne det mesta av dagen och bara göra små snabbvisiter ute för att göra det som göras måste...

Tråkiga nyheter på eftermiddagen-  en liten pojke i vår stad, bara nio år gammal har omkommit då han hamnat under ett fallande träd då han var ute och åkte moped med sin pappa. Usch vad tragiskt...

Hoppas att stormen bedarrar i natt...


Kommentarer
Postat av: Abbe

Hej där!
det var bannemej det snyggaste fotot jag sett på dej Vera....wow
Hälsningar Abbe

Postat av: Loke

Jag håller med Abbe jag har en fin syrra. Här har också blåst jättemycket men jag är ute iallafall kan kanske hitta en fin gren eller så. Tassar från Loke

2007-01-16 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback