Jag blev så glad!!!

Mina valpar...
Nellie och Loke...

Inga bilder på kylskåpet -TACK!

Men när dessa bilder dök upp i tisdags och i går så kunde jag inte låta bli! Vilket kärt återseende! Jag blev så glad! Jag har fått bilder på "mina valpar"!!! Sally blev ju mamma för första gången den 8 juli 2006.

Lilla Nellie, eller Leia som hon hette hos oss har jag inte sett sen hon flyttade härifrån i början av september. Hon har vuxit och blivit en riktigt kraftig liten dam. Att hon är Sallys dotter kan man inte ta miste på, ansiktet är väldigt likt Sallys!

Loke har jag sett flera gånger, men nu ser jag att han vuxit till sig rejält! Kompisen katten NIsse ser vi ju också på bilden! Skön stil när han sover har han oxå!

Någon ledig dag här framöver ska jag sätta mig med ljudboken som jag oxå fick från Stig och lyssna på berättelsen om "Asken Yggdrasil". Den handlar om den förste Loke, han i den nordiska mytologin varifrån hunden Loke fått sitt namn. Kram & TACK för den och för pingvinerna oxå!

Bilderna lär få pryda kylskåpet ett bra ta framöver, jag blir så glad av dem! Vilka fina hundar!!!




Kommentarer
Postat av: Archive

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback