I stormens spår...

Frukostmys
Frukostmys



I dag har vi haft en mysdag men den har gått lite i stormens spår...

Eftersom både husse och matte var lediga idag kunde vi ta en lång mysig frukost. Jag hade min lediga dag eftersom jag jobbar på lördag och husse var ledig för att fixa taket. Så här i stormens spår var han tvungen att sätta fast några nockpannor och tegelpannor som blåst ned.

Efter det tog vi en promenad i skogen, men det var inte lätt att komma fram där! Den här gången kunde man inte se skogen för nästan alla träd, inte alla kanske men väldigt många i alla fall, hade blåst ned! Vi fick krångla oss ut till vägen och ta den tillbaka till bilen.

På eftermiddagen rinde vi faktiskt till veterinären. Veras tass är fortfarande inte bra.Hon haltar fortfarande sedan drygt två veckor  tillbaka trots att hon fått ta det väldigt lugnt. Vi blir förståss väldigt oroliga över sånt här, det var ju så här det började med vår valp Råffe som vi tyvärr fick ta bort bara sju månader gammal. På torsdag ska vi gå till Motala Djurklinik med henne så får vi se om de kan komma på vad det är... Inte kul...



Kommentarer
Postat av: Loke

Vera jag ska hålla alla tassar jag har så att det inte är något fel på din tass. Måmga tassar Loke

2007-01-16 @ 22:06:01
Postat av: Grytingeskogen

Hoppas dumma Per och att det dumma i tassen drar dit pepparn växer , och solen aldrig skiner . Viras kräksjuka kan de ta med sej oxå , som varat i fem dagar nu . Kram

2007-01-16 @ 22:17:51
Postat av: cia

vilka godingar. min granne har jack russel och dom påminner ju lite grann om varandra. Hur många valpar fick du ? och har du kvar någon ?

tack för besöket på min blogg och välkommen åter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback