Du lilla solsken som tittar in...



Solig nos
Sally och Vera njuter av solens varma strålar...


Äntligen lördag = Bågis = Abbe!!!

I dag var hundarna med husse bort till "Bågis" och eftersom de hade samma tur som förra veckan så mötte de sin favoritkille Abbe där. Vovvarna busade och hade det riktigt roligt som vanligt. Trots kylan så kan man oxå känna att solens strålar börjar värma en lite grann...


Väl hemma så var de nog lite frusna trots allt och letade upp de ställen där solen tittade in och jag lyckades fånga dem på bild utan att använda blixt och med solen som ljuskälla istället...

Supersoft
Mina söta tjejer...


I kväll blir det en lugn hemmakväll med tacos och lördagsgodis, mums! Jag gissar att Sally och Vera kommer att njuta av varsitt rökt grisöra om de duktigt ätit upp sin kvällsmat först.



Underläge
Sally i underläge...


Ps. För er som undrar om Veras haltande så kan man kanske säga att det är något bättre, men inte bra. Så fort hon anstränger sig lite mer än vanligt typ idag, så märks det att det blir lite sämre efteråt...



Kommentarer
Postat av: Abbe

Morsning mina tjejer!
Tack själva för en kul lekstund!
Fränt collage på Vera, och snygga soliga foton. I love you, both.
Kram Abbe

Postat av: Loke

Visst är det mysigt att ligga i en solig soffhörna Nisse och jag tävlar om vem ska komma först. Tassar Loke

2007-01-28 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback