Smaskelismask!!!



Laddat kakfat...
Laddat kakfat- till Vera, Loke & Nellie....



I dag har vi laddat mitt "nygamla" kakfat med hundgodis! Vera är i dag sju månder gammal och det måste ju firas! Är lite stolt över mitt kakfat som jag själv tillverkat av en gammal assiett och en ljusstake som jag hittat på loppis! Har hittat idén hos en annan bloggare visst e den kul?


Sju månader har gått sen vi hade de där små hundbebisarna, oj vad tiden har gått fort! Och oj vad jag längtar efter mina andra små- Loke och Nellie! Tur att ni hör av er med små hälsningar på ett eller annat sätt ,jag hoppas att ni förstår hur mycket jag uppskattar det! Skickar tusen grattiskramar till er och era mattar och hussar!


Smaskelismask!
Vera sju månader...


Vera tyckte var toppen med ett helt fat med "gotter"! Hon hade svårt att välja och ville helst ta alla på en gång. Mamma Sally fick förståss smaka och hade syster och bror oxå varit här så är jag säker på att det hade räckt till dem oxå!



Kramelikram & Smaskelismask!!!


Kommentarer
Postat av: Loke

Grattis syrran!!!!! Hade jag varit på ditt kalas så hade du fått vara snabbare än vinden för att få en kaka från det fina fatet. Många tassar från Loke

2007-02-08 @ 21:52:15
Postat av: Grytinge

Så var det dax igen........Grattis alla hundar !!!!!!!!!!!
( Vi läser samma blogg tror jag , funderar oxå på att limma ihop ett sånt där )
KRAM

2007-02-11 @ 00:27:00
Postat av: Veronica

Hej!
Vilken himla söt hund du har!

Jag undrar lite över ditt egentillverkade kakfat. Du hade fått tips från en annan blogg hur man gör och jag undrar om du kan tipsa vidare till mig. Jag kom på iden att göra ett eget våningsfat igår när jag var på stan och letade i affärerna. Varför lägga flera hundra när man kan fynda på loppis och göra ett själv...mer personligt oxå. Vi ska gifta oss i sommar och jag vill då göra ett i flera våningar som vi kan servera våra cupcakes på. Då är det alltid bra att få tips...tex. vilket lim osv som använts. Har inriktat mig på plast då det är lättare att frakta men är öppen för andra förslag oxå. Tack på förhand!

Veronica.

2008-02-22 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback