Solhundar...

Solhundar...
Solkatter har man ju hört talas om men solhundar?


I dag njuter vi av det vackra höstvädret...

Städar lite i trädgården, kastar lite gamla sommarblommor som sett sina bästa dagar bl a.
Sally och jag har varit på promenad i skogen medan Vera tog sin förmiddagsslummer. Bäst att passa på att vara ute så mycket som möjligt innan höststormarna börjar vina...

Har fått rapporter från Nellie och Loke de börjar nu att komma till rätta i sina nya familjer. Båda nya mattarna ( konstigt ord?) sover nog på golvet med sina små för de har haft lite svårt att sova på natten.De nya familjerna njuter av sina små vovvar och har så roligt med dem. Loke börjar visa sitt rätta jag och busar runt riktigt ordentligt, det känns skönt att höra för att det är den killen jag känner igen, inte nån försiktig kille precis! Nellie har visat att hon har riktigt vassa tänder och att trädgårdar är till för att gräva i en liten tuff gårdistjej alltså! Kul att ni hör av Er det gillar jag!

Nej nu ska vi ut i solskenet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback