Ledig / Jobba...

På jobbet...
Vera utforskar husses arbetsplats...

I går var jag ledig från "valperiet" som nästan hållt mig sysselsatt dag och natt i 8 veckor. Då passade jag på att åka på dagsutflykt tll Ullared med min bästisväninna. Då fick Vera följa med husse till hans jobb, lite inskolning kan vi säga för det är ju där hundarna kommer att var de tider då jag måste gå och jobba. Det här kommer säkert inte att bli några bekymmer alls för det har fungerat jättebra för Sally i alla fall. Vera undersökte kontoret noga och fick hälsa på Rolles pudlar som "jobbar" i rummet bredvid, lite stora och läskiga var dom! När Vera utforskat stället lade hon och Sally sig på täcket under skrivbordet och där sov de resten av tiden tills dess att det var dags att åka hem och äta lunch. Inga bekymmer att ha dem med på jobbet inte!

På eftermiddagen fick hundarna var hemma hos lillmatte Ellen...

Kommentarer
Postat av: papps

Jobba = coolt tycker Vera/Sally

2006-09-06 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback