Sådan herre/kvinna sådan hund...

Sådan herre sådan hund...
Visst är de lika sina vovvar?


Jag har alltid funderat på det här, sådan herre sådan hund,  varför stämmer det så ofta? Att hundarna är lika sin matte eller husse alltså. Väljer man en hund som liknar sig själv? Är jag och/eller maken lik Sally eller Vera?



Lika?
Lika?

Lika??
Lika, eller..?



Ja inte vet jag om vi är särskilt lika våra hundar? Det får betraktaren avgöra...

Det kanske ligger mer i temperamentet skulle nog min man säga, i alla fall då det gäller mig och våra hundtjejer. Lika envisa i alla fall och stundtals lika tjuriga? Jag väntar med spänning på kommentaren...



Kommentarer
Postat av: Papps

Sally lik husse,lugn och sansad :-)cool
Vera lik matte...... he.he.he :-)

2006-10-23 @ 10:01:56
Postat av: Lotta Potta

Klockrent !!!!

2006-10-24 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback