Vera julstökar...



Juldukar fram...
Bus med liten duk...



Vera är mycket delaktig i julstöket, hon vill gärna vara med o se vad man pysslar med...

Häromdagen så hjälpte hon till med att lägga på juldukarna, de var rätt kul att leka med oxå!

I går var det dags att slå in julklapparna, det var spännande, särskilt att dra i alla snören. Men mest tror jag att hon var nyfiken på att se om det fanns nåt till henne där?


Nåt till mig?
Finns det nåt till mig tro?


I dag tar vi tag i städningen på förmiddagen. Sen blir det bara till att jobba borta för min del- sälja kläder från morgon till kväll i dagarna tre. Men vovvarna får assistera husse med den sista julmaten som ska fixas- skinka, Jansson och inte minst revbensspjäll!!!


Kommentarer
Postat av: papps

Jag tror mig få ett par närgångna medhjälpare när Revbenspjäll,Janssonsfrestelse och diverse andra "julgotter" skall tillagas
He ..he..
/papps

2006-12-21 @ 08:56:28
Postat av: Abbe-dabbe-do

Här blir det spjäll oxå. Hälsningar Abbe

Postat av: Loke

Här finns också många nya saker som är kul att leka med,bl.a röda gubbar med skägg. Jag har smakat julskinkan jättegott. Puss från Loke

2006-12-21 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback