Vår jul...



Snälla tomten...
Vi ångrar inget....


Dan för julafton fick vi helgbesök, det var mattes familj  i från Roslagen och deras "bomullshund"! Han var inte så mycket för att leka men hundarna busade med lilla Vira i stället! Hon var liten och söt o det bästa var att man kunde lätt nå upp och pussa henne fastän hon stod upp- tyckte Vera.


Inte Vera utan Vira
Sally kollar in när Vira rättar till halsbandet...


På julafton skällde vovvarna ut tomten när han kom men eftersom de faktiskt hade varit snälla så fick de några paket trots allt!



Piggekotten e bäst!
Sallys favorit...


Sally fick en ny "favoritpiggekott". Den typen av igelkott är och har alltid varit hennes favoritleksak. Sen fick de en liten råtta i gummi, en liten sjöhäst och diverse godsaker...


Konstig råtta!
Konstig råtta!


Vera är inte så förtjust i leksaker men däremot i alla typer av hundgodis och annat ät- eller gnagbart!


Godis e bäst!
Vera är en liten gottegris!


Det blev en trevlig och mysig julehelg med extra folk i flocken som ville komma och förgylla vår julehelg det tycker vi var kul!! När juldagskvällen kom och vi var ensamma igen så tog vi det bara lugnt och njöt av julefriden...


Trötta hundar...
Man blir trött av att fira jul...




Kommentarer
Postat av: Jhonny

HAHA! FETT SEGT!

Postat av: Abbe-klabbe

Oj vilken bra Jul Ni verkar ha haft tjejer! Fina saker i paketen. Tack för lekstunden idag på bågis, jag har sovit hela dagen se´n dess. Tar på krafterna sån´t där.....

2006-12-26 @ 20:01:43
URL: http://babbis.info.se/
Postat av: Maks

Tack för julhälsningen! Ni två riktigt söta tjejer. Kanske ses vi en dag i framtiden? Jag vill önska Gott Nytt År! Vi får väl hoppas att det inte kommer smällas allt för mycket. Jag kommer fira inne i Köpenhamn med husse och stackars matte ska jobba. *voff* // Maks

2006-12-27 @ 10:24:41
URL: http://www.maks.dinstudio.se
Postat av: Loke

Jag fick också goda julklappar och en lång, stor älg som piper jätterolig. Vi var ute och åkte båt också var på julkalas gott och roligt. Matte sa att jag uppförde mig riktigt fint på kalaset. Tassar från Loke

2006-12-27 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback