Lussehund möter lussekatt...

Lussehund
Sally räcker ut tungan till lussekatten...


Häromdagen var det ju som bekant Lucia, den enda lucia vi såg den dagen var hon som sjöng så vackert på tv på morgonen...

På kvällen hade jag träff med mina tjejer från PERLA-gänget ( Pia, Evalott, Rigmor,Lotta, AnCi)  en fd syjunta som numer är mer "snackjunta"! Vi bytte julklappar, drack glögg och njöt av julens första julskinkemackor, MUMS!!!

Julskinka är riktigt smaskens tycker vovvarna oxå, men lussekatter är inte bättre än andra katter så de räcker de bara ut tungan åt!




Kommentarer
Postat av: papps

"snackjunta" var ordet sa Bill,
Våra öron blöder :-)

2006-12-15 @ 09:38:16
Postat av: Abbe-dabbe-do

Hej tjejerna mina!
-Jo jag har några braiga stubbar nere i skogen vid "bågis" vi kan ju titta på dom i mellandagarna VET JA ! Voff på Er
Abbe

Postat av: Loke

Testa en lussebulle mamma och syrran dom är goda. Allt är gott tycker brorsan.

2006-12-16 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback