Helgens rapport



Det har varit lite dåligt med bloggandet på sistone, men det e mycket nu...


Lördagsgodis
Lördagsgodis måste man ha!


Gnaget
Ett grisöra räcker länge...


Helgen flöt på som vanligt förutom att jag var ledig, ja från jobbet i alla fall! Det är mycket man ska hinna med så här i december. Den här helgen blev det bl a lussekattsbak, storstädning av kök samt lite pyntning till advent. Vovvarna tyckte nog att matte va lite tråkig? Husse kände sig lite småförkyld  och ville gärna ha deras sällskap på soffan däremot ... Sally och Vera hann oxå träffa Abbe en sväng på söndagen och det e ju alltid lika roligt!

Sen blev det ju några stunder framför datorn oxå! Tänk va mycket man använda en dator till, den här helgen har jag skrivit ut recept, beställt julklappar, gjort i ordning julklappar ( Hemligt, hemligt!), chattat med vänner och sen bara surfat runt lite förståss!



Lathundar
Lathundar...


Trångt
Det börjar bli trång i knäet...



Kommentarer
Postat av: papps

Dé går bra nu....slappa i husses knä,dè e`fint dè
/Papps

2006-12-05 @ 09:40:32
Postat av: Abbe

Precis sådär ligger Abbe i mitt knä när jag försöker att surfa lite.....
Gunilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback