En liten nyårshälsning...

Pappa Billy
Pappa Billy


Igår fick jag ett mejl som gjorde mig jätteglad!!!

Eftersom jag vet att Veras syskon Loke och Nellie ofta går in och läser bloggen så skickar jag gärna denna nyårshälsning från deras pappa vidare på detta sätt, ja både till dem och till andra nyfikna oxå förståss!

Kanske hittar ni också vilka drag som era valpar ärvt av sin pappa, vi såg direkt att Vera ärvt Billys lite längre nos!

Tass & Kram till Dig Billy! Hoppas att vi kan träffas nån gång nästa år det vore jättekul!


Kommentarer
Postat av: Loke

Jag vill också träffa pappa. Jag har nog också fått min fina nos efter honom. Tassar från Loke

2006-12-31 @ 11:10:20
Postat av: Abbe-klabbe

Hej tjejer!
Javisst får Ni springa runt och busa o gräva i mina råtthål. det är bra att vi hjälps åt! Jag var också där idag.......Gott Nytt År på Er allesammans.Abbe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback