Roligt mejl!!!


Pappa Billy...


Visst är det kul med mejl???
Men varför är det så svårt att få iväg de där små raderna,
mer behöver det ju inte vara...

Hjärtat slår ju faktiskt små glädjeskutt när man
får en hälsning från en kär vän...

Häromdagen hände det,
jag fick ett mejl som gladde mig extra mycket!!!
En vår- och sommarhälsning från en mysig hundkille
som jag bara träffat en gång i mitt liv
men som faktiskt betyder mycket för familjen ändå...

Det var killen Billy,
dvs Veras pappa, Sallys "Lover Boy",
som stod för hälsningen häromdagen!
Han låter sig meddela att han är "still going strong",
t om lite sotis på Abbe som verkar lite väl "tight" med båda hundflickorna
och sen önskade han och hans matte oss en-
härlig vår och sommar
med en underbar bild på en smultrondoftande vovve!!!

Tack snälla Gudrun & Billy,
( jag vet att ni är här inne och kikar lite då och då,
kul det oxå förresten!!)
" Ni gjorde min dag!"

Ha nu en underbar vår & sommar själva!!!


Ps. Så roligt att se var Vera fått sin stil och de där bakåtstrukna öronen ifrån!!!


Kommentarer
Postat av: Loke

Det var jätteroligt att få se pappa på bild. Tassar Loke

2009-04-29 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback