Tio månader...


image387
Tio månader mellan bilderna...


Tänk att det redan gått tio månader sen Sally fick sina tre små valpar...

Så i dag kan Vera och hennes syskon Nellie och Loke fira igen! Men vi spar firandet ett par dagar till för förhoppningsvis så ska vi ordna till en liten syskonträff i helgen. Vi väntar ju besök av i alla fall Loke och i kväll måste vi ringa och kolla hur Nellie har det och om när det kan passa att vi träffas. Vad roligt det ska bli!!! Tänk att få se alla "mina" små valpar återförenas igen efter åtta månader ifrån varandra. Undrar om de känner igen varandra?
Hur kommer de att reagera? Jag vet i alla en som kommer att gråta gläjdetårar...

Som jag har längtat...

Kommentarer
Postat av: Loke

Jag längtar också efter mina syrror och mamma. Matte får stå för gråtandet. Jag ska nog bara busa om jag törs--- Tassar Loke

2007-05-08 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback