Vi tänker på Nellie idag...

image316
Sally ligger och tänker...


I dag tänker vi på vår lilla Nellie som ska flytta till sitt nya hem! Vi hoppas att Du ska trivas fint och få det riktigt bra i Din nya familj!

När du kommit tillrätta vill vi förståss träffa dig allihop, vi ( förutom husse då! ) har ju inte sett dig sedan du lämnade oss i början av september! Vi vill gärna busa med Dig, vara med Dig och visa dig våra allra bästa tassemarker!

Om Du e riktigt snäll ska du så småningom få träffa våran prins oxå, Abbe. Men bara så att du vet han e faktiskt vår! Men å andra sidan så tillhör ju Du familjen så Du får vara med och dela honom! Eller hur Abbe?


Tasselitass & Lycka till !!!


Mamma Sally & Lilllasyster Vera



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på Er!
Ja, Ni är ju bara för sköööna Ni. Själv så tackar jag aldrig nej till en brud till på min "lista"....
Vi hoppas också att Nellie kommer sig väl tillrätta nu i sitt nya hem. Och du Sally, va´fin du gjorde dig på fotot. Bara ett kanonkort =10 poäng!!!

Abbe

2007-03-12 @ 08:31:55
Postat av: Loke

Jag hoppas också att Nellie ska trivas i Motala hos sin nya matte och husse. Det gör hon nog för Motala är ju en fin stad. Fast att Abbe ska ha så många tjejer är jag lite sotis på. Tassar Loke

2007-03-12 @ 15:12:55
Postat av: papps

Lugn bara lugn Loke.....Abbe kan inte fiska abborre...sånt imponerar på brudar..he..he

2007-03-13 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback