Vi firar av flera anledningar!!!

SmilefemalesSmilefemalesSmilefemalesSmilefemales
Smilefemales...



I dag firar jag gärna av flera anledningar:

1) Internationella kvinnodagen

2) Vera, Loke och Nellie fyller 8 månader

3) Nellie flyttar tillbaka till Motala!!!



I går fick jag ett meddelande från Nellies blivande matte:

"Vi åker och hämtar Nellie på måndag! Hon är otroligt söt! Allt ska bli fantastiskt kul och spännade!"


Jag är så otroligt glad att så ni anar inte! Tänk att det skulle ordna sig så bra för "vår " lilla Nellie! Detta är ju helt otroligt- i torsdags fick jag reda på att Nellie måste lämnas tillbaka till kenneln och var väldigt ledsen för det, strax efter ringer en familj i Motala som funderar på att skaffa en hund, kanske en gårdshund. Nu en vecka senare har allting löst sig! Nellie flyttar hem till A. och L. med familj- vilken solskenshistoria! Det måste väl ha varit nån mening med det här!?

Jag tycker att det känns extra roligt att vi fick vara till stor del delaktiga i den här tursamma lösningen för "vår" lilla Nellie. Jag känner ju trots allt fortfarande så himla mycket för "mina" små bebisar och vill dem så väl här i livet!





Dragkamp
"Bebisarna" två månader gamla...



Stort GRATTIS & KRAMELIKRAM till:

1) Alla kvinnor

2) Vera, Loke & Nellie

3) Nellies nya familj i Motala!!!

Kommentarer
Postat av: papps

Låt mig Citera Sally/Vera

Speciellt för "gårdisar"....att få fara omkring på "bågis" och gräva efter sork med sina kompisar,de è livet de`
Välkommen i gänget Nellie!!!
//Papps

2007-03-08 @ 11:20:03
Postat av: Abbe

Härligt!
Grattis till Er alla nu när Ni får "hem" Nellie igen.
Mysigt med en tjej till i sta´n tycker Abbe

2007-03-08 @ 11:21:07
Postat av: Loke

Solen skiner i dimman GRATTIS till oss och allt annat Tassar Loke

2007-03-08 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback