Kärt återseende...

K?rt ?terseende...
Vilket pusskalas det blev!


I går passade Peter på att besöka Nellie, som nu befinner sig på Kennel Ipixuna, eftersom han ändå skulle återlämna lite valpsaker vi lånat och han skulle upp på utbildning i Stockholm. Gissa om jag var avundsjuk???

Det blev ett mycket kärt återseende som ni ser på bilden ovan! Pussarna ville liksom aldrig ta slut och det var ingen tvekan om att Nellie kände igen sin "gamla" husse! detta trots att de inte träffats sen hon lämnade vårt hem i början av september förra året!

Peter häpnade över att se hur lik Sally hon verkligen har blivit, det är som att se en liten "minisally"! Det som skiljer är fläcken på huvudet och att nosen är lite längre.


Nellie
Nellie- ännu mer lik sin mamma Sally



Lilla Nellie
Lilla Nellie undrade nog var hon hamnat?



Nu verkar det med största sannolikhet så att Nellie kommer att bli Motalaflicka hon oxå!!! Familjen som vi hade besök av i helgen har bestämt med Carina på Ipixuna att de kommer upp till Haninge och hälsar på nästa helg och om tycke uppstår ( vem kan motstå en sån skönhet? ) så följer hon väl med hem till Motala?!




S?tisar...
Ps. Om de inte tittar in i valprummet och fastnar för någon av de här sötnosarna?

Kommentarer
Postat av: papps

Pussar var "ordet" sa Bill,riktigt litet charmtroll den där Nelli,hoppas Sally&Vera inte blev allt för avundsjuka....jag luktade interssant när jag kom hem kan jag meddela
/Papps

2007-03-07 @ 13:20:15
Postat av: Abbe

Nämen så roligt! Vi håller tummarna här att det blir till Motala hon kommer. Då får vi en till i "gänget". Jippie......
Puss på er tjejer
Abbe

2007-03-07 @ 16:11:08
Postat av: Loke

Ja Nellie är en liten pussgurka, men så är hon ju min syrra. Hoppas hon kommer till Motala. Tassar Loke

2007-03-07 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback