Himlen är alldeles blå...



image317
Sally tittar upp mot den himmel som är alldeles blå...


Det har varit mycket Nellie de senaste dagarna men självklart har vi inte glömt bort utan tänker på vår kille Loke oxå! Loke är tydligen lite avundsjuk på att Abbe lägger beslag på våra tjejer. Men då får vi väl citera husse som skrev i gårdagens kommentarer -  "Lugn bara lugn Loke.....Abbe kan inte fiska abborre...sånt imponerar på brudar..he..he"

I går och idag har vi njutit av det vackra vädret men tyvärr mest på hemmaplan eftersom jag fortfarande känner mig tagen av influensan, har ont i huvudet, känner mig yr och allmännt konstig! Men vovvarna slipper åka till jobbet i alla fall och det är ju inte helt fel att bara få springa in och ut som man vill med öppen altandörr heller om man e en hund!




image318
Vera och hennes lilla kompis tycker att det luktar så gott av vår nu!!!



Hoppas att ni kan njuta lite av vårsolen ni oxå!


Kommentarer
Postat av: Grytingeborna

Det där ser ju hur härligt ut som helst.
Här har våren oxå kommit men de e nog inte lika soligt ......Kram

2007-03-13 @ 21:53:02
Postat av: Anonym

Det där ser ju hur härligt ut som helst.
Här har våren oxå kommit men de e nog inte lika soligt ......Kram

2007-03-13 @ 21:53:12
Postat av: Loke

Jag är bara lite avundsjuk för i april får jag en liten fästmö. Husses och Mattes kompisar ska hämta en liten tös hos Carina. Jag är lite nervös idag för jag ska gå till veterinären och visa mitt högra bakben som jag inte vill gå på när jag har vilat. Men efter ett tag använder jag alla fyra benen så det är väl inget att bråka om. Tassar Loke

2007-03-13 @ 22:13:06
Postat av: papps

Tjapp Brorsan (Vera talar),du har väl som jag ...kört lite för hårt...då blir man lite stel i lederna när man har vilat sig..(växtverk)
Husse säger att han också blir "stel" i kroppen när han kör hårt...vad han nu menar med det :-),han har väl aldrig gasat fullt i löparspåret som du och jag Loke.....
Krya på dig ,
Sally/Vera
Sally Vera

2007-03-14 @ 09:27:04
Postat av: Lucky

Heisan!
Så vakre vårfoto dere har da. Her i Nord-Norge der jeg(Lucky) bor er det full vinter. Men jeg elsker å buse i snøen.
Ha en fin vår Sally og Vera.
Jeg syns dere er noen vakre tjeier.
Voff voff fra lucky

Postat av: Janos

Tja brudar!
Vad mysigt ni har i solen och våren. Här är det också vårskönt, men idag är det visst nästan storm...
I morron ska jag ut och busa med mina gårdshundskollegor i aktivitetsgrupp Mälardalen. Hoppas det kommer lika många som förra gången, då var vi tjugo stycken. Ni kan förstå hur spejsat det var?!

2007-03-17 @ 17:03:39
URL: http://www.protopage.com/malvetorpjanos
Postat av: Janos

Tja brudar!
Vad mysigt ni har i solen och våren. Här är det också vårskönt, men idag är det visst nästan storm...
I morron ska jag ut och busa med mina gårdshundskollegor i aktivitetsgrupp Mälardalen. Hoppas det kommer lika många som förra gången, då var vi tjugo stycken. Ni kan förstå hur spejsat det var?!

2007-03-17 @ 17:03:50
URL: http://www.protopage.com/malvetorpjanos
Postat av: Scaniatjejen

Vilka gulliga hundar och fina bilder! Skulle också vilja ha hund:-)

2007-03-22 @ 19:29:46
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback