Vilket kalas!!!



image411
Kalasgott...



I dag var det värsta kalaset...

Matte hade födelsedag och det vankades både lite smörgåstårta och lite marängsviss...
Mums filibaba!
Fast vi fick bara smaka lite,
det är ingen mat för en hund sa matte...
Men gött var det!



image412
Kalaskul...



Men det bästa kom sen!!!
Lagom efter kaffet dök det upp nåt som var jättekul.
En alldeles levandes "piggekott"
fy tusan vad gött den luktade!!!
Vi fick inte leka med den för matte,
hon säger att den var full av lus!
Loppor vill man ju inte ha...

Fast egentligen var den rätt tråkig...
Vi skrämde i alla fall den rejält,
tror den ligger i häcken och darrar än?

Vilken kalaskväll va???


Kommentarer
Postat av: papps

"piggekotten" alldeles underbaaar...finns inget som luktar så gott som han.....(möjligtvis fläskfilè säger Sally)
/Papps

2007-06-08 @ 10:27:09
Postat av: Loke

Grattis matte Anci samt Vera och jag som också kan fira. Många tassar Loke

2007-06-08 @ 22:36:28
Postat av: Abbe

Hej brudar!
Såg att ni hade nosat på kotten! Visst luktar han gott? Också har ni kalasat, det ska vi göra på Torsdag då lillhusse tar examen. Sockan som hunden heter, sa att det bor några snyggingar strax bredvid! Undrar om det var Er som menades? Det tror jag, för jag tittar efter er varje gång som jag får åka till "plan". Puss från Abbe.
Ps jag ska vara otrogen mot er snart, för IDA har kommit hem från Västerås nu......
Abbe

Postat av: Loke

Abbe ska inte vara så mallig igår träffade jag TVÅ gårdis sötimgar lite unga, 4 mån och 2 mån, men roligt hade vi. Men ni är sötast i alla fall. Tassar Loke

2007-06-10 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback