Vilken present!



Vilken present!
Two Stupid Dogz


Det kom ett brev med posten idag! Då menar jag inte ett sånt där tråkigt fösterkuvert utan ett riktigt handskrivet brev med mitt namn på! Inte nog med lyckan av att ha fått ett brev inuti fanns en jättefin present oxå! En "knapp" med två söta(?) hundar på! Jag antar att jag får göra ett schema nu så att vi vet vem som ska ha knappen vilken dag? Får nog höra med avsändaren om det går att göra en beställning till?

Därför skickar jag nu via blogg, det får gå det med, Ett STOOOORT TACK!!!!- vilka fina grejor de har i Grytingeskogen! Kommer snart och inspekterar ert nya kök är sååå nyfiken!





Kommentarer
Postat av: papps

Me en sån "knapp-maskin" i grytinge skogen, så sitter dom på en Guldgruva...
Starta produktion i stor skala ... :-)

2007-02-02 @ 08:05:56
Postat av: Loke

Det var en kul grej, som också skulle passa mej.
Tassar Loke

2007-02-02 @ 17:36:36
Postat av: Grytingeskogen

Kul att ni gilla knappen .
Vi sitter inte på någon knappmaskin , däremot kan vi väl göra lite reklam för den här sidan då www.knapp.nu/.
Hoppas allt e bra !
Ååååå håååååppas vi ses snart !
KRAM

2007-02-03 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback