Här ligger vi på sofflocket...

image371
Vera på sofflocket...


Efter ännu en arbetsvecka är det skönt att sträcka ut på sofflocket!

I helgen är det mattefritt,
då sticker jag med mina väninnor på tjejhelg.
Det betyder shopping, restaurangbesök och hotellövernattning.

Skönt tycker matte och skönt tycker säkert övriga familjen oxå!
Då kan de husera bäst de vill här hemma utan att jag lägger mig i???

Nu ska jag packa tandborsten
och sen väntar en spännande film på tv...

Passar på att önska alla bloggläsare,
vad vore jag utan er,
TUSEN TACK - för alla kommentarer,

EN RIKTIGT MYSIG HELG- till er alla !!!!
för det ska jag ha...


image372



Kommentarer
Postat av: Loke

Jag önskar Ancimatte en riktigt trevlig helg Tassar från Loke till er alla

2007-04-20 @ 21:50:47
Postat av: Hannah

Hej! Vilka fina tjejer ni är. Måste vara kul att vara två. Jag vill också ha en att busa med hela dagarna. Matte säger att det kanske blir om två år. Tvååååå åååår.... jättelänge *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback