Dags att ta farväl...

Ja sen kom då den dagen som man bävat för under den här tiden...  Jag hade förstått att det skulle bli jobbigt men att det skulle bli så här tufft hade jag nog aldrig trott...

Det började väl redan på natten då jag gick upp för att ge de små sitt nattmål, då satt jag där i halvmörkret och pussade och gosade med de små och kände hur tårarna rann nerför mina kinder. Det oundvikliga och för all del väntade kom allt närmre... Både valparna och jag sov väldigt oroligt den natten de vaknade flera gånger vilket de aldrig gjort förut.



Sista måltiden...
En sista tutt på mamma...

Sally kom upp tidigt på morgonen och gav sina småttingar en sista slurk. Hon har varit en otroligt duktig och tålmodig mor. Hon har diat de små ända in i det sista trots att det var mest kiv om tuttarna på slutet eftersom det inte var så mycket smask kvar i dem...


Flen

Nellie (Leia) på väg hem till Lillemor & Åke i Flen


Maderö
Loke på väg hem till Maderö till Birgitta & Stig


Sen var det då dags att ta farväl...Ja som ni förstår var jag väldigt ledsen då jag var tvungen att lämna bort mina små det bara gick inte att hålla tårarna borta och jag ville ge dem miljoner pussar så att de förstår att de för alltid kommer att vara mina små älsklinsvovvar oxå. Men det känns tryggt att veta att de kommer att hamna i bra hem hos människor som har all tid i världen att pyssla om, pussa på och ta hand om dem.

Jag önskar Lillemor, Åke, Birgitta och Stig ett stort, varmt LYCKA TILL!!!

Ta väl hand om de små, vi har gjort allt vi kan för att de ska ha fått en sån fin och trygg start i livet som möjligt.

Jag hoppas och önskar att vi kan ha  kontakt med varandra även i framtiden så att jag får veta hur det går för Nellie och Loke.

PUSS & KRAM till er alla!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lenlen

Aww, jag blir tårögd när jag läser ditt blogg.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback